Teksto dydis:
2018-04-17 12:07
217.77.31.6 LTU

33 Birutele

Tai aišku geriau nieko nedaryti, tegul visi jie išmiršta. Žalieji kalti, kad kaimuose neliko darbo ar ne? Pasižiūrėkite, kaip šaipomasi iš Naisių? Kažkam labai norisi, kad Lietuvos neliktų? Privež užsieniečių ir bus jie vergais?!!

0
2018-04-16 19:36
92.19.76.110 GBR

32 O kas draudžia?

Niekas ir nedraudžia koduotis. Tik šarlatanams neškite savo pingus-o ne ligonių kasų, į kurias moka visi mokesčių mokėtojai. Šarlatanams koduotojams bėda, kad pinigai nebesilieja iš ligonių kasų, todėl ir užsakė šį rašinėlį?

2
2018-04-16 18:56
84.55.47.56 LTU

31 Piktas

Kodel netikrinamas alkocholis.? Pvz kodel isgerus buteli lietuvisko alaus isdziuna burna ir pradeda labai troskint.... neturiu as kolkas bedu su alkocholiu, bet ir negeriu lietuvisko alaus. Atsivezu is lenku. Isgerei skarba ir atsigerei ir pagalvoji ar nori antros. Svaiginimas silpnas atsigeri ir tiek. Lenkisko isgeriu kokia skarba ar dvi ir nebesinori to alaus koki menesi ar du .. paskui vel atsidarai kokia skarba prie saslyko. Bet jei atsidarai lietuviska kazkoks kosmaras.. isgeri keturis butelius atbunki ir vistiek sahtos dega... tenka gaiva gesint ir kkankintis arba dasimust su kitu alkocholiu. Kodel taip skiraisi alaus poveikis? Kas dedama i lietuviska alu?

0
2018-04-16 14:20
80.243.31.147 LTU

30 PENSININKE

Mano seneliai jokiu pensiju negavo,gyvulius laike ,zeme dirbo ,sodino ir sejo gal ir laiko nebuvo tiek gerti,dabar prie trobu dilgeles iki langu,zeme dirvonuoja,o ismoku duokit ,duokit,selpkit ir dar gydykit.Dirbti reikia ,kad ir savo sode,darze,tai ir noro gerti nebus,viskas is dyko buvimo,darbstus neturi kada gerti ir jam gaila pinigu gerimui,tinginiui viskas blogai ir valdzia ir vaikai ir zmona ir kaimynai,tai ir gerkit i sveikata,ko cia dejuojat.

0
2018-04-16 14:13
80.243.31.147 LTU

29 ALKOHOLIKAS

KAS CIA SAKO KAD NEKODUOS,PRASOM KODUOTIS TIK UZ SAVO PINIGUS,AS JAU UZSIKODAVAU IR SUSIMOKEJAU.

0
2018-04-16 14:04
80.243.31.147 LTU

28 NULIS

Niekas nesako kad nereikia koduotis,tik reikia uz savo pinigus,jeigu jums brangus tas nusivaziaves zmogus,koduokit ji,bet is musu pensininku neigaliu irvaiku koduoti tikrai nera reikalo,tegu dvesia patvoryje,jeigu nemoka kitaip gyventi .Kodel mes negeriantys turetume selpti tuos,kurie savo noru tokie tapo,yra mylinti seima yra vaikai,kurie pateisina toki tevu elgesi tai tegu ir koduoja is savo pinigu.

1
2018-04-16 11:55
90.131.34.228 LTU

27 Jolanta

Tik nepilnaprotis toks kaip veryga gali sugalvoti tokiu kvailu istatymu

2
2018-04-16 09:36
213.101.81.48 SWE

26 As

Tai kas vyksta Lt mano manimu konkretus tautos genocidas!!!!kas ne emigravo, išsilaikiusi patys-alkoholikams atimama paskutine viltis kodavimas. ..Uzbekistano baisius nusikaltimus juokingos bausmes areikia net isteisinami. ..aukos dažnai tampa kaltinamaisiais, teisėsauga neigali, sveikatingumo istatymai niekas uz nieka neatsako....liks tik tie kurie prisipliese ir vergai,savi ir atsiveztiniai:(((

0
2018-04-16 08:54
88.222.56.194 LTU

25 Pritariu autorei

Ir nesuprantu: kodėl drausti tai , kas padeda , kad ir vienam žmogui iš šimto gyvenimą pakeisti iš pagrindų? Tegul žmonės gelbėjasi koduojami. Juk tai jų pasirinkimas. Niekas jų nepriverčia to daryti. Juk po kodavimo būna tam tikras laikotarpis, kai nevartojami svaigalai. Per tą laiką bent šiek tiek atsistato organizmas ir žmogus jau gali pradėti planuoti ateitį be svaigalų...O tuo pačiu pailsi ir jų artimieji. Mamos, tėčiai, sūnūs ir dukros, žmonos ,vyrai...Juk alkoholikais tampa ne tik vyrai , ar tėčiai. Jais tampa ir sūnus, ar dukros, broliai ar sesės... Tai didžiulė nelaimė ir turi būti palikta galimybė gelbėtis kaip kam patogiau.

3
2018-04-16 08:22
212.117.24.134 LTU

24 Du iš šimto

Bet kitiems 98 pablogėja būsena...

13
2018-04-16 08:22
78.61.63.81 LTU

23 Veryga

labai teisingai pasielgė, uždraudęs šarlatanizmą už pinigus. Yra kitų būdų sveikti nuo priklausomybės alkoholiui žmonėms, kurie to nori. Sekantis seimo žingsnis turėtų būti alkoholio prilyginimas narkotikui, koks jis ir yra, ir uždraudimas vartoti kaip ir kitų narkitikų. Keikit kiek norit žalius valstiečius -. jie veda ta linkme, ir jiems tai pavyks įgyvebdinti, paminėsite mano žodį ...

19
2018-04-16 08:18
78.56.19.239 LTU

22 Aušra

Vyro kultas LT - kad ir smurtaujantis, prasigėręs, apsimy..., bet vistiek visa šeima pataikaus, jovalą valys ir gelbės.

1
2018-04-16 08:14
188.69.194.173 LTU

21 rasa

Šiaip jau tikras kodavimas ir torpedavimas skirtingi dalykai, nors gal Lietuvoje tikro kodavimo nėra tik torpedavimas. O torpedavimas dabar jau vis tiek nebeveiks kai jau viešai paskelbta kad placebo - negerdavo juk tik iš baimės

1
2018-04-16 07:50
78.63.143.21 LTU

20 Mes

Ir gerai,kad svaigalų negali kada kada tik nori nusipirkti ,svaigalai nėra problemų sprendimas,kai prasigeria tada ir rėkia,kad visi kiti kalti,tik ne geriantis...... Ne kodavimas o pats žmogus turi norėti ir pripažinti,kad jis pijokas......

2
2018-04-16 06:28
78.61.50.198 LTU

19 Eli

Žiauru skaityti prisminimus vaikystės. Man pasisekė neturėjau tokių tėvų, bet ką jautė šios mergaitės būdamos mažos, ką jaučia vaikai, kurie kasdien mato tokius vaizdus. Ė ministrai, patarėjai ir visi kiti klerkai ar matot kaip jūsų sprendimai laužo žmones. Negalvokit, kad Lietuva užsibaigia ties Vilnium ar Kaunu. Yra maži miestai miesteliai, kur jūsų optimizavimai žmones palieka be darbo, o kai nebelieka kas veikt taip ir nueina lengviausiu keliu.

1
2018-04-15 23:39
78.158.4.14 LTU

18 nusisnekejimas

panele nepagalvojo, kad gal ta teva pykino no jos , tai jis ir rado iseiti stikliuke. Gyvenk savo gyvenima, dabar madinga tevais dangsytis ar jiems kalte versti - palik ta musu mokytiems psichologams. tevas savo darba padare.

44
2018-04-15 20:53
88.216.28.67 LTU

17 na

Kodavimas ir torpeda nėra tas pats. Bet jei žmogui padeda nedegraduoti, nesupūti prie konteinerio, tegu naudojasi, kuo tik nori. Nors ir kakutis, tegu tik padeda. Jei išgelbstima nors viena gyvybė, tai jau pergalė. Tad kam drausti? Te naudojasi žmonės visom įmanomom priemonėm. Ir ką Veryga siūlo? Gydymą? Leiskite nusijuokt. Nėra gydymo. Kiekvienas alkoholikas yra alkoholikas iki gyvenimo galo. Kodavimas yra būdas , kuris alkoholį paverčia niekuo. Gali eit pro lentynas tų gėrimų ir tau dzin. Nesinori. Bet žinai, jei paragausi, vėl krisi į duobę. Čia kalba patirtis.

0
2018-04-15 20:48
93.220.233.182 DEU

16 autorė

prieš publikuojant, bent perskaitytų pati, kokią nesąmonę parašė : ,, Prieš mėnesį bus lygiai penkeri metai, kai jis blaivus. ,,

25
2018-04-15 18:57
90.131.45.248 LTU

15 Tam 9

Nususneki ir tiek. Vadinsi kodavimas apgavyste? Tegul. Del manes ,kad ir svestas vanduo-jei padeda,koks tau skirtumas? Juk zmogus tampa blaivus,darbingas,galu gale ramybe seimoje ir nelieka nusikaltimo galimybes. Turbut nepagalvoji,kad nuo girto rankos gali ir tavo artimasis nukenteti.Pagal tave,pastoviai geriantys,nedirbantys,nemokantys mokesciu, bet is mokesciu moketoju pasalpu desimtis metu islaikomi, yra naudingesni uz ,,uzsikodavusi". Gal tas kodas yra placebo,bet ar tai blogai? Juk tikejimas ar placebo bet ir vezi isgydo.

2
2018-04-15 18:53
85.232.144.20 LTU

14 čiurlionis

mano aplinkoje nėra geriančių,t.y išgeria normaliai,užsikodavusių nežinau nė vieno,tad negaliu komentuot ko nežinau,nežinau kodėl uždraudė kodą,ir nežinau kaip tas kodas veikia,tad jokių komentarų...

5
2018-04-15 18:18
84.46.241.117 LTU

13 PIE KA MES CIA KALBAME

A[IE GYVULI,KURIS 10 METU TENKINO SAVO FIZIOLOGINIUS POREIKIUWS-AS NEKALTAS KALTOS APLINKYBES,VALSTYBE GELBEK MANE//Nenorėdavom grįžti iš mokyklos į namus, nes nežinojom, kas mūsų laukia. Dar tik pradėjo butelį, mes spėsim pavalgyti ir pasislėpti, kad neprisikabintų? Jau prisilakė, vadinasi, elgsis kaip gyvulys? Gal pasiekė tą stadiją, kai sukyla agresija ir pasipainiojus po ranka gali sulaukti smūgio? Gal vėl paims už kaklo ir smaugs iškėlęs virš grindų, gal švaistysis peiliu? Gal pradės lakti tik vakarop, paskui bujos ir mums reiks bėgti iš namų, slėptis daržinėje, ar šiltnamyje?

14
2018-04-15 17:46
90.140.191.16 SWE

12 to 11

veiklos buvo ir yra ir čia, bet....o dabar nieks nekliudo, ir geriančių kompanijoje nėra noro išgerti

0
2018-04-15 17:29
188.69.192.87 LTU

11 to 4

Nuolatinėje gyvenamojoje vietoje rutina, norisi kažkuo paįvairinti gyvenimą, nuo alkoholio gal įdomiau tampa. Kelionė į Ameriką - nauji įspūdžiai, nauja aplinka, viskas įdomu. Alkoholis nustumiamas į paskutinį planą. Vadinasi, namie reikia įdomios veiklos, įdomaus darbo.

4
2018-04-15 17:29
78.60.151.128 LTU

10 Ad...

Koks kodavimas, kaip jis daromas, tu vargsele labai klysti, ikiso i sikna keturiu skaitmenu koda ir uzkoduotas.Nera jokio kodavimo, jei klientas savo noru nenori gydytis nieko ir nebus, alkoholikas turi nukristi ant dugno, kad galetu galingai nuo jo atsispirti ir tada, jei panores iskilti i pavirsiu ir pradeti kita gyvenima.Manau ikalbeti ji gydytis, pripazinti, kad jis alkoholikas.Tai yra teisingo gydymo pradzia.

20
2018-04-15 17:21
90.131.35.234 LTU

9 😀 Troškulio epilepsijos priepuolis 😀

Nesivargink dukrelę, leisk tėčiu ramiai užspringti savo vėmalais ir užsigerti tuo birzgalu kurį jis taip labai mėgsta. Nei kodavimai, nei kliedesiai žurnasklaidoje nepagydis prasigėrusio degrado. Kuo mažiau bus tokiu kaip tavo tėvas, tuo mažiau šiukšlių, Mes - mokesčių mokėtojai, turėsime išlaikyti.

36
2018-04-15 17:00
90.131.46.195 LTU

8 Yra geras

Gydymas melynieji grybukai(meslagrybiai) nuo alkoholizmo labai tinka geriau nei torpedos.

4
2018-04-15 16:51
71.224.66.182 USA

7 Taigi

Taigi niekas nedraudzia "koduoti torpedomis". Nusipirkit svirksta, sterilaus fiziologinio tirpalo ir ileiskit savo alkoholikams i miksta vieta.... visa tai nufilmuokit.... kiekviena diena priminkit, kad yra uzkoduotas. Viskas. Kam cia reikia ivelt ministrus, daktarus i gydyma "kodais" -- juk toks veiksmas (apgaunant ir pergazdinant zmones) nera gydymas .. tam nereikia nei daktaru, nei ligoniniu, nei ministru. Musu kaime pasakodavo istorijele, kad atejo i kaima cigone ir vienas kaimo senolis jai nedave kiausiniu ar vistos. Ji "isaiskino", kad tes senolis, pradejes eiti numirs. Senolis bijojo pradeti eiti, o kai isdriso eiti, tai... numire. Zaidimai su zmogaus protu yra galingi, bet..... i tuos zaidimus ivelti medikus NEreiketu.

25
2018-04-15 16:43
86.100.53.114 LTU

6 Vytautas

Galiu paliūdyti, kad kodavimas padeda ne vienam žmogui. Uždrausti kodavimą nuo alkoholizmo yra nusikaltimas. Mūsų valdžia eina lengviausiu keliu, tik viską uždarauisti ir nubausti. Lietuva jau tapo Š.Korėja. Mano giminėje buvo ne vienas alkoholikas ir būtent kodavimas atvedė juos į normalų gyvenimą.

8
2018-04-15 16:42
71.224.66.182 USA

5 realybe

Kodavimas, burtai, traukuliu priepuoliai-issigandimas, uzkalbejimai.... padeda -- padejo ne tik jusu teciui... padejo daugeliui, bet... TAI NERA GYDYMAS. Gydymas torpedomis yra zmogaus apgavyste/isgasdinimas uz ju paciu pinigus. Ar galima prievartauti ministra, kad jis pripazintu, kad "kodavimas torpedomis" yra gydymas, kai visas pasaulis taip negydo.... tokiu apgavysciu nelaiko pagalba. Ar girdejai, kad Holivud zvaigzde "isisiuvo torpeda". Zmones gydomi hipnoze, detoksikacija, psichoterapija, uzimtumu. Jusu aveju irgi gydymas buvo kompleksinis: traukuliai, prisipazinimas, kad yra alkoholikas.... "torpeda"(psichologinis isgazdinimas). Deja, as zinau atveji, kai jaunas "torpeduotas" vyras uzgere ir.... nusizude, itikintas, kad "nulauzus torpeda" laukia galas.~~~~ Juk jeigu mes nenorime, kad veziai, alergijos, artritai..... nebutu gydomos "torpedomis" (manau, kad daliai zmoniu tai tikrai padetu), tai neturetumeme to daryti ir alkoholikams, jeigu juos laikome ligoniais.

11
2018-04-15 16:42
90.140.191.16 SWE

4 užsikodavus

man buvo suleisti vaistai, į tris skirtingas vietas, galėdavau negert kokius 3 mėnesius, bet išgėrus nors stikliuką stabdžių nebūdavo , iš kart kablys, nuo bet kokio Lietuvoje pirkto alkoholio, bet va teko būti svečiuose JAV, ten išgerdavom kasdien, jokio kablio, noro nusigert nebuvo, klausimas iš ko gaminamas alkoholis pas mus, gal kažkam naudinga, kad žmonės gertų, juk tokius lengviau valdyt

8