Teksto dydis:
2017-03-17 11:25
78.58.72.44 LTU

1 tikras lietuvis

Teisingas straipsnis. Pagarba.

2017-03-17 11:34
78.63.244.100 LTU

2 Logiška

Teisės vaikams turėtų kilti iš pareigų. Neatlikai pareigų, nėra teisių.

2017-03-17 11:38
83.191.53.106 NOR

3 Ne tik tėvai čia kalti

Daugiausia įtakos , kai vaikai paauga aplinka kalta, su kuo jie bendrauja, ką mato, ką daro. O be to artimiesiems, žudikai buvo geri, mandagūs bla bla bla, tai kada gi jie pamatys, kad sūnūs daro kažką ne taip. Ne gi ims ir išsipasakos, va tėvai, varau žmonių grobt.

2017-03-17 11:40
62.80.253.156 LTU

4 R

Mano tėvas yra pokario vaikas, augo internate. Šeimoje buvo daug vaikų, visiškas nepriteklius. Mama nelakstė paskui kiekvieną ir žiūrėjo kaip galėjo, vyresni augino mažuosius. Auklėjo gatvė, draugai, skurdas, badas. Bet nei vienas vaikas nenuėjo šunkeliais. Iš Sibiro žmonės grįžo tuščiom rankom, netekę visko. Nenuėjo šunkeliais. Tai kad nekaltinkim aplinkos. Kaltinkim žmogiškumo faktoriaus deficitą,materialaus pasaulio sureikšminimą, moralaus paminimą. Ateina protinio luošumo era. O teisėsauga savo neveiksnumu ir korupcija atveria dar vieno mums neregėto ir neatrasto pasaulio duris...

2017-03-17 11:41
92.107.201.190 CHE

5 Lina

Na kam tuos veidus slepiat. Visi jau žino, vardus , pavardes ir išvaizdas. FB atviras visiems, ir visi jau viską seniai žino.

2017-03-17 11:41
81.7.87.49 LTU

6 kokia šito straipsnio prasmė, perrašyti ką rado jau parašytą?

nesuprantu kam perrašinėti kas buvo jau aprašyta? ką duoda tas kitų straipsnių pakartojimas, perrašymas žodis į žodį

2017-03-17 11:46
78.60.98.57 LTU

7 J

Kol daugelis bando suprasti priežastis, Donatas Baužys jas ima ir išvardina. Nes jis jas žino. Jis žino viską ir apie viską. Gali patarti, bet kuriuo klausimu. Patarti, kaip moterims būti moteriškomis, pasakyti kur kieno bėda ar problema, pasiūlyti sprendimą... Bėda ta, kad pats savo patarimais visai nesivadovauja, tai nuolat papuola į situacijas, kuomet likimas, gyvenimas ir susiklosčiusios aplinkybės jį negailestingai skriaudžia. P.S. Galvojau, nu negi pilnatis baigisis ir nepasirodys joks Baužio straipsnelis... Klydau. Baužys dar kartą ištransliavo savo išminties perlus :)))

2017-03-17 11:54
82.145.223.56

8 Zosė

Taip. Pinigų kultas. Nusikaltėlių aukštinimas. Pvz., įvykdomas nusikaltimas, o komentatoriai prognozuoja, kad šiam nusikaltėliui sėdus į kalėjimą, jį pamokys ten sėdintys. Kažkoks paradoksas. Susidaro įspūdis, kad ten sėdi vien garbingi piliečiai, laukiantys, kada jiems paduos šitą nusikaltusį niekšą. Paskaičius spaudą vertybės tokios: banditai, pupytės, silikonas, blizgučiai. O dėl ribojamos galimybės auklėti vaikus nesutinku, jeigu autorius turi omenyje mušimą. Mušamas vaikas išmoksta mušti. Tėvai turėtų auklėti ramiai paaiškindami vaikui. Tai reikalauja milžiniškos kantrybės, kuri vėliau atsipirktų. Bet mes dažniausiai renkamės lengvesnį kelią - užvožei ir tvarka.

2017-03-17 11:55
69.250.81.82 USA

9 albonis

straipsnis gal ir nieko,bet reiktu prideti,kad kaltu delpadeties Lietuvoj reikia ieskokti ir trap tu kurie "kure" Lietuva,kai is zmoniu ateme darba,uzdarby ,isdalina pasalpas kad geletu pirkti gerimu ir taip jkrauti turtus tiems kas prekiauja,o adabar kaip amtom jau isrisa nauja karat auga,kuriu tevai baigaia nugyventi is pasalpu,vaikai gyvena is pasalpu,otas kuris nori isbristi is sio rato turi tai daryti per kitu galvas,nes mato kaip gyvena Seimunai,kaip vienas kita "dusina",kad tik tik butu geriau jo klano aplinkai,o zmogus devintam plane,nes dar yra ka dalintis......zeme jau pasidalinta,kolukiu turtas isdalintas....liko postai kysiai ir ES pinigai!!!!!

2017-03-17 11:55
82.135.197.102 LTU

10 Vi

O palaukit, kas bus toliau... Kyla kainos kosminiu greičiu. Alkoholio kainos nerealios jau, naminukė grįžo jau į Lietuvos kaimus, vos ne kiekvienoje troboje galima gauti. Valdžia džiaugsis, nes mažiau statistiškai perkamas alkoholis... Žmonėms darbo nėra, valgyt noris. Tuoj atsiras nesveikas skaičius vagių, o dėl kelių eurų ir žudyt pradės. Bomžiukai išgerti nori, jie kitaip negali, nes jų niekas negydo, niekas jiems pamato nepadeda atstatyti. "Rašaliuko" buteliukas nuo 1,5 eur pabrango iki 2,5, keli mano pakalbinti pasakė, kad jie vis tiek gers, o tam reikės pinigų... Ačiū valdžiai, kad pati ugdo vagis ir žudikus...

2017-03-17 11:55
88.119.144.119 LTU

11 Blaivininkas

Žudikai nekalti, kaltas alkoholis, tabakas, kava ir kiti narkotikai.

2017-03-17 11:55
88.119.113.219 LTU

12 jo

kalti tevei, kalta aplinka ir istatymai! vaiku baust negalima, priverst negalima, per sikna duot negalima, net balso ant jo pakelt negalima, nes tai smurtavimas jo atzvilgiu, na ok, o ka siulot daryt???? mokytoja negali nieko pries vaikui pasakyt, ateje tevai dar vaiko akivaizduoje puola mokytoja kuri teisingai parase dvejeta uz nusispjavima i uzduota darba, vaikas aisku siuntines mokytoja. o toliau tik graziau... Matet kaip vaikai krenta ir voliojasi parduotuvese su isterijom??? tai jaunu recidivininku karta! imu ta ka noriu ir man uz tai nieko nebus! nes turiu teises! ar musu laikais taip buvo? o gi ne, zinojom kad bus ajajaj per uzpakali ir klausem ir gerbem tevus ir vyresnius zmones! paklausykit kaip vaikai db sneka kieme, kas antras zodis keiksmazodis, ant suaugusiu zmoniu ka jie drista sakyt??? zinokit, as pries smurta, bet yra riba, kuriuos perzengti negalima, nes bus tik daugiau tokiu baisiu tragediju! vaikus reik drausminti ir aukleti, na o jei ir gaus 1-2 kartus per uzpakali geruoju nesuprates, tikrai susimastys kita kart pries darant. (ir nereikia db apie tuos narkomanus kurie dubasino uz tai kad neistare skaiciu, cia ne tas pats)

2017-03-17 11:56
81.7.87.49 LTU

13 tuščias straipsnis

Rašymas dėl rašymo, nei vienos savos minties, pakartotos 1000 kartų apkalbėtos temos, atrodo lyg būtų kažką atradęs. Apgailėtina

2017-03-17 11:57
90.207.161.194 GBR

14 ....

Auklejimas tai aisku , bet visuomene Lygiai taip pat turi savo role . Jam tas tokias baudas skirti zinant kad zmogus negales is niekur atiduoti nes fiziskai neimanoma bus. Kas belieka tik eit pagrobt , atimt ir taip pardavus susimoketi baudas . Tai reiskia kad jis priverstas vogti -zudyti ir taip tokias baudas susimoketi valstybei . Uk teismai atsizvelgia I zmoniu galimybes susimoketi baudas . Jie duoda darbo neapmokomo vietoj baudu . Darbo kuris gali Tapti apmokomu kai teistumas probatios baigiasi ir isdirbtos valandos uz dyka . Kaip tu gali duoti tokias baudas zmogus kuris banks turi 0 . Bedarbis . Kodel policia nesidomi is kur Jie vazineja prabangiom pirktom masinom , kodel nepraso irodyti is kur pinigai buvo paimti nusipirkt prabangia masina . Jei negali irdyti tai kodel masinos tokios nekonfiskuojamos ?

2017-03-17 11:58
84.15.177.36 LTU

15 to 3

Niekada nebuna draugai kalti,tik tevai.Kokias dvasines vertybes idiegia,tokiais ir uzauga.Joks draugas neprivers gert,plesikaut,nusikalst,jei pats to nenoresi.Visada nusikalteliu mamos kaltina draugus,tik deja,kalte tevu.

2017-03-17 11:59
85.206.157.170 LTU

16 pz

...koks AUKLEJIMAS pas cigonus,ka jus cia rasot ?

2017-03-17 11:59
82.135.201.189 LTU

17 Žiurkė

Kai pradeda aiškinti, kad vaikų auklėjime turi būti kuo daugiau drausmės ir disciplinos ir kuo mažiau teisių, pasidaro baisu, tokiam autoriui siūlyčiau pasidairyti po vaikų globos namus, kur vaikai tikrai dažniausiai beteisiai, tačiau muštras, .t.y drausmė ir disciplina tikriausiai užima svarbiausią vietą "auklėjime". Ir net tik ten, darželiams tas irgi būdinga, nes kitaip tie mažučiai "ant galvos užlips". Viena pažįstama nuėjo į vieną neprastą darželį pasiteirauti, ar galėtų jį lankyti jos 4-metis sūnelis, tai darželio vedėja, kai sužinojo, kad iki tol vaikas augo namie, pasakė: "O, jau sugadintas". Išeina, kad sugadintas artimųjų dėmesio ir meilės? Šitiems jaunuoliams galimai būtent to ir trūko gyvenime - šeimos dėmesio, meilės, doro pavyzdžio, šilumos. Negali, aišku, žinoti visko, bet negi tik drausmės ir disciplinos stoka taip juos sužalojo? Galbūt tą įtakojo aplinkinių abejingumas, teisėjų aplaidumas ir pan....

2017-03-17 12:04
78.58.196.103 LTU

18 prie ko cia kiti o ne teisesauga

smurto protrukiu pasitaiko ir vakaru salyse, ir jaunimas ten ne kitoks, dar daugiau materialus; 90'aisiais juk ir žmones buvo geresni, ir vertybes "didesnes" bet smurto ir nusikaltimu turejome daugiau. todel kad policija parsidavusi buvo ,su banditais svesdavo, kartu dirbdavo.jei ne drasus tada jaunas prokuroras A.Paulauskas žurnalistus iki siol saude butu o banditu "princai" gatvemis siaustu; policija turi dirbti savo darba ,budeti ekipazai , juk Lietuva labai maza šalis, svetimsaliu nedaug ,visi gyvenvietese vieni kitus pazysta. jei narkotikais konfiskuotais is muitiniu prekiauja teisesauga kaip Šiauliuose buvo ,ka cia ir besakyti; paziurekit i vokieciu policija,sustabde kelyje grieztai tave ziuri, amerikoje Sabonio žmona vaziavo isgerusi ir pofik kas tu ,žvaigzde ar ne, busi nubaustas

2017-03-17 12:06
78.61.37.26 LTU

19 VISIŠKAI TEISINGAI

Visada sakiau ir sakysiu, kad vaikai - tevu veidrodis. Nuo mazens jokio auklejimo, tik lepinimas, o veliau kai jau mato, kad vaikai eina sunkeliais, tada jau ka daryt, kalta mokykla, draugai, aplinka, tik ne patys. Auginant dukra, istisai sekdavau, kuo domisi, su kuo bendrauja, skatindavau lankyt kuo daugiau bureliu, kad butu didesnis uzimtumas. Ir pastebejau paauglystes pradzioje, kad ji pradejo bendraut labai daznai su viena klasioke, kviestis ja i namus. Pasidomejau apie jos seima - tevai lyg ir tvarkingi, tik pasirodo jos sesuo isivelus i kazkokia vagyste darbe, dar jauna budama su vedusiais vyrais "susipazindavo". Ir pradejau ratais kvadratais visokiais budais "sviesti" dukra palaipsniui, ivairiu pamokymu, gyvenimisku ivykiu pasakot ir man pavyko, ju artima draugyste nutruko. Ir tuo labai dziaugiuos, nes is karto po vidurines ta mergina isvyko i uzsieni ir dabar dar vis ji uzsienyje eskorto paslaugas tebeteikia, o mano dukra jau gydytoja. Tik tevai turi visada stebet vaikus, kad jie nenuklystu, nes po to asarot ne laikas........

2017-03-17 12:07
213.197.167.142 LTU

20 mama

Nusišneka žmonės, bet kad ant tiek.. Kuo čia dėtos vaikų teisės? Juk tai čigonai - juos užaugino kiti čigonai būti vagimis ir vaikų teisės čia padarė savo juodą darbą tik toj vietoj, kai pirmąkart prasikaltusius išsuko dėl "vaikų teisių pažeidimų". Nenorėjo čigonai kad jų vaikai taptų žudikais? Ar tikrai? Kodėl tada norėjo, kad taptų vagimis ir narkotikų dileriais? Ši žmogžudystė - grynai čigoniško auklėjimo pasekmė. Gal seniau ir nežudydavo, bet tik todėl, kad nebūdavo tokių stiprių agresiją sukeliančių narkotikų. Beveik galvą guldau, kad ištyrę nusikaltėlių kraują prokurorai suras atitinkamų narkotikų, kaip ir Kontenio atveju

2017-03-17 12:08
79.133.240.141 LTU

21 as

kazkur seniai esu skaiciusi, kad kazkurioje salyje, esant labai dideliam nusikalstamumui, buvo imtasi labai grieztu priemoniu. Pagavus vagi, jam buvo nukertamas pirstas, pagavus antra karta - antras pirstas ir t.t. Taikant tokias bausmes, ten labai greit baigesi vagystes, net kito zmogaus pamesto daikto nebedrisdavo liesti. O mes savo istatymais jau nebegalime aukleti net savo vaiku, tad ateityje bus dar baisiau. Ar kazkada ir mums neprireiks grieztesniu priemoniu, ir realiu, o ne pagasdinimui?

2017-03-17 12:08
82.145.223.56

22 To 15

Pritariu. Žymus pedagogas (nepamenu pavardės) pasakė maždaug taip, kad iš 5 m. vaiko gali lipdyti, ką nori. Kai jam sueina 11 - matai rezultatą, kurio pakeisti neįmanoma. Jeigu paauglys pradėjo vartoti narkotikus, priežasties reikia ieškoti šeimoje, auklėjime. Laimingi, mylimi vaikai narkotikų nebando.

2017-03-17 12:11
213.164.96.128 LTU

23 A.Holmsas: Įtariu ¹Ožyno kaltę.

Romai įsitikinę, kad jų pilnamečių bendruomenėje žmogžudžių nėra — beje, kiek aptikau, spauda aprašė tik vienintelį nepilnametį žudiką („Teismas suėmė Vilniaus tabore merginą išžaginusį ir pasmaugusį čigoną“, delfi 2012-05-23), o čia pats Autorius rašo, kad dėl Kėdainių pensininko nužudymo teismas neįrodė nepilnamečio čigoniuko kaltės. _¶_Romai žmonių nežudo ir su Lietuvos visuomene laukia Tiesos — __________kas ir už ką Ievą užmušė ir šalia įtariamųjų Kėdainiuose užkasė?__________ Policijos skelbtos prielaidos (versijos) bliūkšta net po psichiatrų įtikinėjimų apie iš anksto neregztą (spontanišką) pagrobimą ir kūno vežimą bagažinėje 60 km ilgio painiu per gyvenvietes vingiuotu keliu Elektrėnai – Žaslių gelžkelio pervaža – Žasliai – Gegužinė – Rukla – Jonava – Žeimiai. Jei vaizdo įrašas Audi_A7 rodo Žeimiuose, bet nerodo Žaslių traukinių pervažoje, Rukloje ir Jonavoje, tai reiškia, kad Audi_A7 su Ieva pagrobė Kaune ir nuvežė tiesiu keliu Kaunas – Jonava – Žeimiai. _¶_Policija skelbia, kad „Manto pusbrolį Karolį B. ir pastarojo tėvą Kazį B. policijos pareigūnai slapta sekė, kai jie važinėjo miesto gatvėmis“, kad įtariamieji „greitkelyje Vilnius – Kaunas ieškojo grobio — prabangių mašinų“, — bet kodėl nenurodo, ar sekimo laikotarpiu keliuose pagrobta mašinų? _¶_Net narkotikai čia nutylimi — ar tai reiškia, kad įtariamieji mašinas grobė, bet neįkliuvo, nes Kauno Policijai „duoklę“ mokėjo? _¶_Ievos auka supurtė Lietuvą — ar supurtys šio betikslio nužudymo nežinomus (slepiamus?) sumanytojus ir bylos atnarpliotojus tyrėjus, prokurorus, tuos pačius psichiatrus? Beje, šie psichiatrai jau Keturi metai neaiškina tokio genialiai banalaus atvejo — po pranešimo „Aktorius V.Šapranauskas rastas negyvas savo bute“ (lrytas`lt 2013-04-18) V.Landsbergis jau 15_tą dieną paskelbė jo savižudybę („V.Landsbergis: Juodoji savižudybių statistika jau verčia garsiai šaukti“, lrytas`lt 2013-05-03), tačiau Policija savo nuomonę išsakė tik po pusės metų („V.Šapranausko mirties byla — užversta“, lrytas`lt 2013-11-29) BE nuorodos, kas ant kaklo užnėrė kilpą. Taigi, 4_ri metai V.Landsbergis SLEPIA, iš kur tą „nusižudymą“ žino — ¹Ožyno užsakytą aktoriaus mirtį kilpoje stebėjo savo akimis ar pasakė užsakymą įvykdęs samdomas žudikas? _¶_Primenu — liaudiškai ¹Ožynas yra lietuvių Tautos Istoriją perrašinėjanti violetinė korumpuota konservatyvių asmenų Gauja su 2016-05-12 Seimo Opozicijoje aptikta Kyšių Piramide, su Holokausto talkininkės atkutusios buržuazijos likučiais ir priešiškais pažangai reakcingais kunigais, per Prezidentę D.Grybauskaitę siekiančiais paminklo diktatoriui A.Smetonai, kuris prieš 90 metų (1926-12-17) Kariniu Perversmu užgrobė demokratiškai šeimininkavusio Kazio Griniaus pareigas ir neteisėtai valdė Lietuvą 14_ka metų. Jeigu Ieva yra ¹Ožyno pasirinkta auka, Ievai priklauso Paminklas Vilniaus Širdyje ant Žaliojo Tilto šalia Gedimino Pilies ir švento Rapolo Bažnyčios.

2017-03-17 12:12
88.222.149.32 LTU

24 o kur

klaida...?apie kuria rasot,ne bendri svaiciojimai , o konkretaus ivykio?

2017-03-17 12:14
83.189.237.190 LTU

25 Dd

Klausykit, visur reklamuojat grigaiti ir kaip jis megsta prabanga, kaip jis sugebejo rasti milijoniere moteri, rodote prabangos vakarelius kuriuos pateikiate kai soc geri, o ne kaip soc degradacija ir puikybe, nieks nezino ir negirdejo ne tik kad grigaitis dirbtu, bet nieks net nezino kuo jis uzsiima! Visi tik zino kad gyvena stilingai ir prabangiai, o vargse australe moteri visi zmones mato kaip tokio grigaicio gyvenimo garanta siame etape.. Argi cia ne jus diegiate modernaus parazitavimo modeli savo pateikiamais realiais gyvenimo pavyzdziais? Kuo tie cigonai kitokie, negu tie jusu "stiliaus" herojai? Ogi is esmes niekuo, tik kad jusu herojai zudyti bijo ir nemoka, o visos vertybes ir amoralumas identiskos. O tie kliedesiai apie visokias pareigas ir panasias vadoveliu teorijas, tai tik akiu dumimas, nes pvz nepareigingi zmones gali buti labai geri ir nesavanaudziai zmones, kurie nors ir nera racionalus, bet visuomeneje kuria malonu shilta mikroklimata. Jeigu kalbant apie vertybes ir ju sasajas su tokiais nusikaltimais, tai tik prabangos ir stiliaus isaukstinimas, ir tuo paciu kuklaus gyvenimo menkinimas, yra tokiu nusikaltimu padarymo priezastis.

2017-03-17 12:14
84.15.182.0 LTU

26 Sveikas, autoriau

Savo rašinyje visiškai ignoravai kultūrinį skirtumą, rašydamas apie vaikų auklėjimą. Turbūt visiem žinomas mitas, kad kas Ispanijoje normalu Ispanui paveluoti į susitikimą pusvalandžiu, Vokietijoje neatleistina, nu ir kt. elgesio normos. Tiesiog sakau, kad parašei straipsnį, vertindamas bendrai užaugusią kartą, neatsižvelgdamas, kad asmenys yra čigonai, kurie gyveno bendruomenėje, turinčioje savas taisykles, savus prioritetus ir savas vertybes. Nemanau, kad mokslas ir išsilavinimas, kas yra vertybė tarp Lietuvių, čigonams yra svarbus dalykas. O iš beraščio asmens, nebent jisai būtų labai darbštus, neverta tikėtis, kad ims ir gyvens nedarydamas nusikaltstamos veiklos, siekiant prasimanyti pinigų. Tas filosofinis tavo teiginys - vaikai įpratę gauti čia ir dabar, man neatrodo svarbiausia, būtent dėl tų priežasčių, kurias aš nusakiau. Neįvertinta ir tai, kad žmonės gali piktnaudžiauti narkotinėmis medžiagomis, azartiniais lošimais, dar kuom nors dėl ko pinigų reikėtų staigia ir dabar, o psichika susišliejia. Pajuokausiu, bet tavo parašytas straipsnis tarsi atspindi tavo paties pagrindine mintį - visi įprate gauti čia ir dabar, tai vat tu irgi parašei straipsnį kuo greičiau, čia ir dabar, tikėdamasis greito rezultato, bet nepasvarstydamas daug giliau :D Bet kokiu atvėju, rašau draugiškai, ir sekmės tau!

2017-03-17 12:15
84.15.179.40 LTU

27 to 15

Vat ir ne. Draugai paaugliams yra lygis, o tėvai tuo metu ne. Gali nors į sieną jiems kalt, bet nediklauso, aišku ne visi. Bet tie kurie linkę į šunybes, mieliau draugų klauso. Ir dar vaiko būdas, charakteris viską lemia. Būna ir pas normaliys tėvus monstrai užauga.

2017-03-17 12:16
2.110.6.236 DNK

28 Sraige

vėl šitas visažinis išlindo, buvo lyg dingęs kažkur. sukonspektavo n staipsnių šita tema ir dar vieną iškepė. net skaityt nepabaigiau.

2017-03-17 12:17
86.38.184.141 LTU

29 Bendravimas,meile vaikui

Reikia su vaikais bendrauti,skiepyti meile nuo mazens,tačiau,kaip bendrauti jeigu tevai del geresnio kasnio turi diena nakti dirbti.Dauguma tevu dirba uzsienyje,vaikai auga su seneliais.Palikti vaikai likimo valiai primasto visokiu nesamoniu.Gatves itaka padaro tokius nusikaltimus.

2017-03-17 12:17
212.117.7.62 LTU

30 As

Nenustebčiau,jei po kelerių metų,tėvai pradės vaikus atidavinėt augint valstybėj,negalėdami su jais susitvarkyti.

196